GLADE
Online marketing / Social media / PR / Event
#Jak se stát díky KREATIVNÍ KAMPANI neodmyslitelnou součástí vánočních příprav?
Představení:
Nový koncept „Tvořte s Glade“ spojuje všechny tvořivé duše. Je součástí vašich životů, ať už k vám domů přijde na návštěvu kamarádka, relaxujete doma na pohovce nebo vyrábíte vánoční dekorace.
Cíl:
Hlavním cílem kampaně bylo představit svíčky Glade jako zdroj vůně, ale také jako společníky, kteří nám pomáhají vytvářet vzpomínky. Spojením kreativního obsahu a emocionálního propojení se nám podařilo vytvořit silné spojení mezi značkou a zákazníky.
SVÍČKY GLADE SE TAK STALY NEJEN SOUČÁSTÍ VÁNOČNÍHO RITUÁLU, ALE I NESMAZATELNÝM ZÁŽITKEM SPOJENÝM S KREATIVITOU A LÁSKOU K VÁNOČNÍM TRADICÍM.
Strategie:
Rozhodli jsme se oslovit milovníky svíček prostřednictvím kampaně „Tvořte s Glade“. Základním cílem bylo zkombinovat značku s tvůrčím procesem (neboli konceptem „DIY“), inspirovat uživatele k vytváření dekorací v jakoukoliv roční dobu a posílit tak emocionální spojení se zákazníky.
Hlavní výzvy a jejich řešení:
- VYTVOŘENÍ NOVÉHO KONCEPTU
Vytvořili jsme koncept spojení s kreativitou, tedy propojení svíček Glade s tvůrčími aktivitami, jako je výroba podzimních, vánočních a jiných dekorací, a začali tvořit a zveřejňovat inspirativní obsah – DIY inspiraci v podobě textů, fotografií a videí s nápady, ve kterém hrají svíčky Glade klíčovou roli. Vytvořili jsme tak silné propojení mezi značkou a zákazníky, kde svíčky Glade nejsou jen produktem, ale reprezentují i konkrétní (sváteční) události a tvůrčí proces. - ZAPOJENÍ INFLUENCERŮ A TVORBA AUTENTICKÉHO OBSAHU
Zorganizovali jsme speciálního workshop pro influencery, na kterém tvořili s produkty značky Glade. Vznikl tak obsah, který oslovil jejich fanoušky na sociálních sítích a přiblížil značku novému publiku. Výsledkem je posílení důvěryhodnosti značky díky autentickému obsahu a doporučení influencerů. Následně jsme provedli analýzu obsahu vytvořeného influencery a zhodnotili úspěšnost obsahu na základě jeho dosahu, sdílení a užitečnosti pro uživatele. - PROPOJENÍ ZNAČKY S EMOCEMI A TVŮRČÍM PROCESEM
Zaměřili jsme se na emocionální propojení svíček Glade s vytvářením vzpomínek. Skrze workshop pro influencery se vytvořil autentický obsah, který zvýšil jejich povědomí a také ukázal, že svíčky Glade mohou být nedílnou součástí tvůrčího procesu – třeba během vánočního období. - ZAJIŠTĚNÍ DLOUHODOBÉHO ÚČINKU KAMPANĚ
Kampaň byla zaměřena na budování dlouhodobého spojení mezi značkou a zákazníky pomocí tvůrčího obsahu. Bylo zcela klíčové zdůraznit všestrannost svíček Glade, jejich univerzální využití a schopnost vytvářet pohodovou atmosféru. To pomohlo upevnit jejich vnímání jako společníka v tvorbě a vytváření příjemné atmosféry domova po celý rok.
Co se nám podařilo?
- 4 exkluzivní
vánoční eventy Glade - 52 účastníků
eventů (influencerů + obchodních partnerů) - 16 hodin
vánočních workshopů s Glade svíčkami - 15 influencerů
s celkovým dosahem 1 310 000 sledujících - 28 neplacených příspěvků
na sociálních sítích - autentický obsah
pro další propagaci - oslovení zákazníků
z různých obchodů - pozitivní zpětná vazba
formou e-mailů a sdílení na sociálních sítích - 2 PR
články
Přínos pro značku Glade:
- Posílení vztahů se zákazníky
- Zvýšení povědomí o značce mezi influencery a na sociálních sítích
- Nové metody spolupráce s influencery
- Úspěšné podporování aktivního sdílení obsahu na sociálních sítích
- Vytvoření nového autentického obsahu pro propagační materiály
Závěr:
Vánoční kampaň svíček Glade spojená s konceptem „Tvořte s Glade“ byla mimořádně úspěšná v propojení vůní s pozitivními zážitky a aktivitami předvánočního období. Kampaň spojila vůně s tvůrčím procesem, posílila vztahy se zákazníky a zvýšila povědomí o značce během vánočního období.
SPOLEČNĚ NĚCO
SKVĚLÉHO!