
Vyhráli jsme soutěž
o vizuální identitu města
Zlaté Hory
Soutěž pořádala organizace Czechdesign.
Cílem nového jednotného vizuálního stylu bylo vytvořit NOVÉ LOGO MĚSTA charakterizující život Zlatohoráků a reprezentovat Zlaté Hory takové, jaké doopravdy jsou - svérázné, drsné a s jedinečnou atmosférou. Bylo potřeba vytvořit KONCEPT, který bude snadno identifikovatelný a hlavně odlišný od ostatních měst.
Náš vítězný návrh pracuje s VODOROVNÝM PRUHEM, KTERÝ SYMBOLIZUJE KAŽDODENNÍ ŽIVOT ZLATOHORÁKŮ, odehrávající se na unikátním náměstí, táhnoucí se téměř 1 km. Symbolická délka této cesty představuje spojení minulosti, současnosti a budoucnosti města a otiskuje se tak do celkového vizuálního stylu - uvolněného, lidského a jednoduchého. Takového, aby si ho obyvatelé Zlatých hor osvojili a dál si žil svým životem.

Klíčovým prvkem celého konceptu je abstrakce vrás, která názorně odráží specifickou drsnost a jedinečnou atmosféru města Zlaté Hory. Stylizovaná podoba vrás vytváří nejen vizuální spojení s bohatými zlatými doly, které tvořily historickou páteř města, ale současně zdůrazňuje i jeho rozsáhlou rozlohu.

Vizuální komunikaci města doplňuje slogan
„Září ve všech směrech”. Tento výraz nejenže symbolizuje sílu a jedinečnost města jako celek, ale také přímo odkazuje na rozlohu Zlatých Hor.
Za slovem „Září…” se může objevit jakýkoliv text reagující na kontext sdělení - může být tedy FORMÁLNÍ, ale i HRAVÝ, v závislosti na požadované emoci.
A může tak hravě komunikovat s občany i návstěvníky města.
Merchandising
září v každém z nás










