ODHAD-ZDARMA
Strategie / Online marketing / Brand identity / Web development / Webdesign / Social media / Public relations
#Z lokálního nástroje nejoblíbenější celorepublikovou realitní kalkulačkou

Představení:
On-line kalkulačka Odhad-zdarma.cz umí vypočítat tržní cenu nemovitosti i optimální výši nájmu. Pro získání výsledku není třeba vkládat kontaktní údaje („Takže žádné vyžadování e-mailu či telefonu jako podmínka pro zobrazení výsledku!”).
Datum:
Únor 2023
Co si zamilujete?
Rychlá, intuitivní a spolehlivá kalkulačka – výsledek dnes už tisíce hodin vývojářů, analytiků, odhadců a makléřů. Spolehlivost zaručuje kombinace více zdrojů dat. Vychází z inzertních cen i realizovaných prodejů a cenových map od makléřů, analytiků a odhadců nemovitostí. Za vším je navíc umělá inteligence, která detekuje odchylky a zpřesňuje výsledky. Během chvilky poskytne zásadní informaci pro každého, kdo chce nemovitost prodat, koupit, pronajmout nebo pronájem hledá.
„Vypadá to, že jsme si kalkulačku
zamilovali? Ano. Vyzkoušejte ji
také a dejte nám vědět, jak se
Vám líbí. ;-)”
Co byly hlavní výzvy?
- PPC kampaně: Realitní segment je vysoce konkurenční prostředí. Průměrné ceny za proklik se pohybují v řádu stokorun.
- SEO (optimalizace pro vyhledávače): Kalkulačka se zobrazovala na většinu klíčových dotazů ve vyhledávání na 3. – 4. stránce, tedy pro uživatele byla v organických výsledcích prakticky neviditelná.
- Povědomí a důvěryhodnost: Lidé kalkulačku tehdy příliš nevyužívali jednoduše proto, že o ní nevěděli. I přes vysokou odbornost zakladatelů a velké množství zajímavých dat nebyly o projektu téměř žádné zmínky v mediích.
- Analytika / Vyhodnocování aktivit: Původní nastavení analytiky neumožňovalo správné vyhodnocování dopadu jednotlivých aktivit.
- Uživatelská přívětivost a design: Kalkulačka se rozvíjela, přidávaly se funkce, se kterými původní webdesign nepočítal a data ukazovala požadavky na zlepšení uživatelské cesty.
Jak jsme si s výzvami poradili?
- PPC kampaně: Mravenčí práce. Desítky až stovky hodin vyhodnocování a optimalizace. Ale podařilo se! Dnes získáváme konverze při ceně za proklik, která se pohybuje na zlomku průměrné ceny na trhu. Jak jsme toho dosáhli? Pečlivě jsme zkoumali vše, co může mít na získávání konverzí vliv: jednotlivá klíčová slova, dny v týdnu, denní doba, lokalita, zájmy, věk a mnohem více. Ačkoliv někdy bylo nutné spolehnout se i na intuici a zkušenosti, vždy jsme vše ověřovali daty.
- SEO (optimalizace pro vyhledávače): V segmentu, kde se ceny za proklik pohybují i v řádech stokorun, se vyplatí věnovat optimalizaci pro vyhledávače. Dnes tvoří organická (neplacená) návštěvnost z vyhledávačů podstatný zdroj konverzí. Jak se nám to podařilo? Zaměřili jsme se na zkvalitnění on-page (faktory na stránce) i off-page faktorů (faktory mimo web). Krok za krokem jsme zlepšovali pozice na klíčové vyhledávací dotazy. Dnes Odhad-zdarma.cz stabilně drží přední pozice.
- Povědomí a důvěryhodnost: Služby PR a media relations často čelí pochybnostem ohledně problematického měření reálného dopadu. My však PR aktivity propojujeme s nástroji digitálního marketingu. Odhad-zdarma.cz se tak začal objevovat v mediálním prostoru a zároveň se dařilo přenést tuto pozornost do měřitelných výsledků (i v podobě navýšení počtu konverzí).
- Analytika / Vyhodnocování aktivit: Výhodou Odhad-zdarma.cz je, že jeho zakladatelé mají velmi dobrou intuici. I před zahájením spolupráce se jim dobře dařilo volit směr cesty, kudy se vydat. Zlepšení práce s daty a vyhodnocování však umožnilo ještě efektivnější využívání zdrojů a správné alokování investic do nejúspěšnějších kanálů.
- Uživatelská přívětivost a design: V roce 2022 jsme udělali kompletní redesign webových stránek www.odhad-zdarma.cz. Velkou pozornost jsme věnovali už formulaci samotného zadání, sběru dat a analýze starší verze webových stránek. Získali jsme detailní zpětnou vazbu od laické i odborné skupiny. Veškeré podněty či naše úvahy jsme ověřovali pomocí dat. Na základě toho jsme definovali problémy a výzvy.
Již měsíc po spuštění nové verze jsme se stejným marketingovým rozpočtem dosahovali vyšších počtů konverzí o desítky %.
Spolupráce v číslech:
- 2018
tehdy začala spolupráce, která pokračuje dosud - 1 000 000+
on-line odhadů - 1,2 bilionu Kč
celková hodnota oceněných nemovitostí - 325 %
nárůst organické návštěvnosti z vyhledávačů - 1 200 %
nárůst konverzí
klienta
„Neustále nové nápady, důslednost v jejich realizaci, dodržování dohod a termínů. To i mnohem více jsou důvody proč s #mdworks dlouhodobě spolupracujeme. Jako obrovskou výhodu vnímáme také jejich stabilní tým, který naši firmu už velmi dobře zná a zvládá domýšlet i ty nejmenší detaily.“
Jednatel společnosti

SPOLEČNĚ NĚCO
SKVĚLÉHO!