NOVÉ KRÁLOVICE
Strategie / Online marketing / Brand identity / Web development / Social media / Webdesign
#Jak udělat z představení developerského projektu veřejnosti nezapomenutelný zážitek?

Představení:
Nové Královice je developerský projekt na okraji Prahy, v obci Královice. Jedná se o komplex 38 rodinných domů a 16 bytů. Představení developerského projektu veřejnosti obvykle probíhá formou Dne otevřených dveří. Přišli jsme však na originálnější pojetí. V rámci komunikačního mixu byl uspořádán PR event, který byl natolik úspěšný, že návštěvníci sami žádali o další ročník.
Datum:
Září 2022
Cíl:
Oslovit relevantní cílovou skupinu, vzbudit její zájem o projekt a zvýšit povědomí o lokalitě.
Jedním z našich hlavních cílů bylo ukázat návštěvníkům, že projekt splňuje všechny požadavky na nové bydlení jako jsou: bezpečnost, důvěra, komfort a sociální interakce. Další klíčovou položkou byla transparentnost. Proto se návštěvníci na akci měli možnost potkat s investory a staviteli projektu.
Strategie:
Strategií bylo představit Nové Královice prostřednictvím zábavné akce, která přiláká pozornost cílové skupiny a současně poskytne dostatek informací o projektu. Důležitou součástí strategie byl zvací servis, přičemž primární bylo oslovit relevantní cílovou skupinu, která přemýšlí o bydlení a mohla by mít k dané lokalitě vztah. Pozvánky byly rozesílány prostřednictvím e-mailových kampaní. V rámci marketingového mixu byly využity také remarketingové kampaně, akviziční kampaně na sociálních sítích, Googlu i Seznamu. Pozvánku také zveřejnila vybraná lokální média.
Kreativní proces:
Tvorba tiskovin, propagačních materiálů, newsletterů a bannerů byla důležitou součástí strategie. Při tvorbě grafiky a obsahu jsme se zaměřili na naši cílovou skupinu, zejména rodiny s dětmi. Chtěli jsme zdůraznit, že Nové Královice nabízejí klidnější a čistší variantu městského života, s množstvím zelených ploch. Abychom toto sdělení co nejlépe předali, zaměřili jsme se na moderní, avšak hravý design s použitím odstínů zelené a hořčicové, které jsou spojovány s přírodou, zdravím a uklidňujícím prostředím. Obsahová stránka se zaměřila jak na klíčové výhody samotného projektu, tak na atraktivitu akce samotné.
Jak zvýšit poptávku po rezidenčním bydlení v málo známé lokalitě? A jak propojit off-line a on-line marketingové aktivity, aby to přinášelo měřitelné výsledky?
klienta
„S agenturou #mdworks spolupracujeme již několik let a vždy jsme byli spokojeni s jejich nápady, vstřícným jednáním, flexibilitou a kreativním provedením všech zakázek. Oceňujeme také jejich proaktivní a velmi profesionální přístup při prodeji jednotlivých etap bydlení. Doporučujeme je jako velmi spolehlivou a schopnou marketingovou agenturu.“
Jednatelka společnosti

SPOLEČNĚ NĚCO
SKVĚLÉHO!