NA ČEČELIČCE
Online marketing / Social media / Brand identity / Web development / Webdesign
#MARKETING developerského projektu

Představení:
Developerský projekt Na Čečeličce, zrealizovaný společností FLY-ING, představoval komorní bytový dům v srdci Smíchova. Byl zaměřený na mladé páry a začínající rodiny a nabízel zrekonstruované byty spojující dynamiku života v centru Prahy s útulným domovem.
Datum:
Listopad 2021
Cíl:
Hlavním cílem bylo vytvořit konzistentní vizuální koncept, který věrně odráží hravý a moderní charakter projektu. Inspirací pro tuto vizuální identitu byl fakt, že se jedná o bydlení zaměřené na mladé páry. To se následně promítlo do designu webových stránek, sociálních sítí, tiskovin a dalších propagačních materiálů.
Strategie:
Kreativní proces vycházel z lokality s názvem „Na Čečeličce“, využívajíc tři charakteristické háčky obsažené ve slově. Barevná paleta byla zvolena s důrazem na hravé odstíny a na webu byla strategie zaměřena na komunikaci s mladší generací. Bezpatkový font byl vybrán pro moderní a čistý vzhled.
Celková strategie kladla důraz na zlepšení zákaznické zkušenosti a jednoduchost, a to za použití pastelových barev, patkové typografie a výrazných grafických prvků.
Výsledky:
Nový vizuální styl byl úspěšně aplikován na logo, webovou stránku, bannery, nabídkové listy, Instagram a další propagační materiály. Výsledkem byl hravý design, který klienta výrazně odlišoval od konkurence. Použité prvky reflektovaly charakteristiku projektu a poskytly jedinečný vizuální dojem.
Celkově lze konstatovat, že implementace strategie vedla k vytvoření silné vizuální identity, která úspěšně oslovila cílovou skupinu a přinesla projektu Na Čečeličce výraznou konkurenční výhodu.
SPOLEČNĚ NĚCO
SKVĚLÉHO!