FLY-ING
Brand identity / Web development
#Jak jsme přistupovali k tvorbě nové image pro developera?
Představení:
Stavebně-developerská firma FLY-ING, která se po více než 10 letech působení na trhu rozhodla pro tvorbu vizuální identity značky.
Datum:
Srpen 2021
Cíl:
CÍLEM BYLO VYTVOŘIT JEDNOTNÝ VIZUÁLNÍ KONCEPT VČETNĚ WEBOVÝCH STRÁNEK.
Snažili jsme se o reprezentativní image firmy, která buduje důvěru a vzbuzuje pocit stability. Klient měl konkrétní požadavek na vzdušný design, který jsme plně respektovali.
Strategie:
Po seznámení s požadavky klienta jsme se pustili do analýzy trhu a konkurence, abychom lépe porozuměli prostředí, ve kterém klient působí.
Naše strategie se zaměřila na zákaznickou zkušenost a jednoduchost, s využitím jasných barev, konzistentní typografie a minimalistického designu. Spolupracovali jsme s klientem, abychom získali jeho zpětnou vazbu a ujistili se, že jeho vize je plně zohledněna v návrhu.
Výsledky:
Na základě získaných poznatků byl navržen nový vizuální styl, který byl aplikován na nové logo a webovou stránku. Design byl zaměřen na minimalismus a jednoduchost, která má být snadno zapamatovatelná pro zákazníky.
VÝSLEDKEM JE MODERNÍ, ČISTÝ, AVŠAK PROFESIONÁLNÍ DESIGN, KTERÝ KLIENTA ODLIŠUJE OD KONKURENCE S VYUŽITÍM PRVKŮ, KTERÉ JSOU PRO KLIENTA CHARAKTERISTICKÉ.
klienta
„Jsme se službami vaší agentury velmi spokojeni. Myslím si, že chemie zafungovala na první dobrou a to je ve vztahu s klientem hodně důležitá věc (známe z vlastní zkušenosti). Od začátku jste pochopili náš cíl a naši vizi. Také mám dobrý pocit z toho, že jsme v danou chvíli spolupráce cítili, že jsme pro vás jako klienti jedineční a že jsme od vás dostali vždy něco navíc. V neposlední řadě je s vámi všemi legrace a při setkáních panuje dobrá atmosféra! A to my máme rádi.“
Jednatelka společnosti
SPOLEČNĚ NĚCO
SKVĚLÉHO!